.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ متن بیانیه
واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران + نظرات قابل تامل
شمال نیوز : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از حضور همه گرایشات در انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: تائید کسانی که خود مصداق قانون ....
واکنش شورای ائتلاف به روند تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات در مازندران + نظرات قابل تامل

به گزارش شمال نیوز، جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران بیانیه‌ای در حمایت از دستگاه‌های نظارتی و هیأت نظارت استان جهت بررسی صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس صادر کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲، فصل جدیدی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خواهد بود که با احراز صلاحیت قانونی و متعهدانه شورای نگهبان و هیأت نظارت استانی گام مهم آن برداشته خواهد شد.

 

*تائید برخی چهره‌های قانون‌شکن، ظلم به مردم است

 

همچنین بر اساس بیانات رهبری معظم انقلاب، شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام، یکی از مهم‏ترین نهاد‌های حکومتی، مطمئن‌ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی و مانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی است. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای شورای نگهبان وظایف متعددی برشمرده است که یکی از عمده‌ترین آن‌ها نظارت بر انتخابات میباشد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن استقبال از حضور همه گرایشات و سلیقه‌ها که در اندیشه تعالی ایران عزیز اسلامی می‌باشند در راستای تقویت منافع ملی و دعوت به حضور پرشور همه آحاد مردم عزیز در انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی، اذعان می‌دارد تکثر اندیشه‌ها موجب بالندگی کشور خواهد شد و نیز اعلام می‌نماید تائید کسانی که خود مصداق قانون شکنی، فساد و اجحاف در حق مردم و نظام می‌باشند و تخلفات آنها محرز بوده و بجای دفاع از منافع مردم و منافع ملی در پی منافع فردی و گروهی خود بوده‌اند به واقع تائید آنها ظلم به نخبگان، مردم و ایران عزیز اسلامی است.

 

*مُر قانون در برخی تائید صلاحیت‌ها عمل نشد

 

متاسفانه در روند تائید صلاحیت‌ها توسط هیأت‌های اجرایی در برخی از شهرستان‌های استان مازندران شاهد بودیم که مُر قانون عمل نشده است و برخی افرادی که در این مرحله مورد تایید قرار گرفته‌اند به هیچ‌وجه صلاحیت‌های قانونی لازم جهت تصدی نمایندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

 

برخی هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها تحت فشار و هجمه‌های رسانه‌ای و اجتماعی حاضر نشدند قانون را اجرا کنند و آبروی خود را خرج نظام نمایند و هزینه ردصلاحیت افراد را بر دوش دستگاه‌های نظارتی بویژه هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان انداختند.

 

*هرگونه جوسازی را خنثی می‌کنیم

 

در این بیانیه آمده است: یقینا مجلس آینده در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و ریل‌گذاری‌های مجلس کنونی در پرتو همراهی، تفکرات انقلابی و مبتنی بر گام دوم انقلاب در مجلس آتی به نتیجه خواهد رسید.

 

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران بر خود واجب می‌داند ضمن حمایت و پشتیبانی کامل از تصمیمات دستگاه‌های نظارتی علی الخصوص هیأت نظارت استان، بیان نماید؛ چشم نیروهای ولایی و انقلابی در تمامی سطح استان به دستان شماست و آمادگی کامل وجود دارد که در مقابل هرگونه جوسازی ایستادگی نمایند و آنها را به بهترین نحو خنثی کنند تا طبق منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) انتخاباتی پرشور و حماسه آفرین مانند همیشه اتفاق بیافتد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1402
چیزی نیست جز فرار به جلو
سید انقلابی 30 آبان 1402
خیلی عجیبه که بزرگان جریان انقلابی کشور مانند حجت الاسلام ابوترابی از رد صلاحیت ها در هیئت های اجرای انتقاد میکنه اونوقت چهارتا سوپر انقلابی در مازندران میکن چرا تایید صلاحیت کردید !!!! فقط متاسفم برای این بیانیه
محمدی 30 آبان 1402
اعضای شورای ائتلاف مازندران را معرفی کنید ببینیم کی هستند که دارن اینطور تندروی می کنند . خطبه های امام جمعه تهران را بخوانید و بعد در کنار این بیانیه قرار دهید خیلی چیزها گیرتون میاد . وای از این سوپر انقلابی های ............... که هر چی می کشیم از این هاست .
مازندرانی با تعصب 30 آبان 1402
یک سئوال دارم از شورای ائتلاف که حتما باید جواب بدن . ما در دوره قبل بر اساس نظر اون ها رای دادیم اما حالا این شورا پاسخگوی ناکارامدی نمایندگانی که در این فهرست قرار داشتند هست ؟ چرا یک گزارش خشک و خالی هم که شده در طول این 4 سال از طرف این شورا ارائه نشده است ؟ من گمان نمی کنم مردم دیگر به این شورا و نامزدهایش اعتماد کنند . ببینید کی گفتم
سوادکوهی 30 آبان 1402
تندروی تندروی تندروی تندروی
رضا 30 آبان 1402
من یاد مثال قدیمی ( کاتولیک تر از پاپ ) افتادم . بدون تردید هیئت های اجرایی ، هیئت نظارت و شورای محترم نگهبان با حساسیت لازم بررسی خواهند کرد و این بیانیه بازی ها هم فایده ای ندارد . جا داشت نام اعضای شورای ائتلاف را زیر بیانیه می نوشتند تا مردم این ها را بشناسند
نا شناس 30 آبان 1402
عدم پاسخگویی شورای ائتلاف به مردم در قابل عملکرد ضعیف لیست معرفی شده که بیشتر آنها از مازندران در انتخابات مجلس گذشته وارد پارلمان شدند موجب کاهش شدید محبوبیت این جبهه ائتلافی شده و پیش بینی صاحب نظران این است که در این دوره با استقبال مردم روبرو نخواهند شد و اینگونه بیانیه نویسی ها نوعی فرافکنی است تا پس از شکست تقصیر را به گردن تایید صلاحیت ها بیاندازند .
نا شناس 30 آبان 1402
سخن شورای ائتلاف درست است . آیا باید صلاحیت امثال آقای .... نماینده فعلی مردم شریف شهرستان ساری تایید گردد !!!؟
حسن 30 آبان 1402
سلام شورای یک نفره مگه کسی میداند کی نوشت شمال نیوز هم سیاسی کاری کرد ای کاش اسامی را میگفت مردم بداند اینها کجای کار هستند سوپر انقلابی تر از ابوترابی فرد مبارک باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.